21 Şubat 2012 Salı

Yeni dönem Yeni projeler

        Evet yeni dönemim başlayalı tamı tamına 2 hafta oldu..Yeni dönem diyorum ama bi ara tatil yapmadım. Ben dönemin martta açılmasını beklerken 6 Şubat günü okullar açıldı ve çileli günler tekrar başlamış oldu..

       Bu dönem farklı birşeyler yapmak adına projelerimiz boyut değiştirdi ve 3boyutlu hal aldı. Nasıl derseniz anlatıyorum:) 
      SecondLife' ı hepiniz duymuşsunuzdur 3 boyutlu sanal ortamların en bilindiğidir.Bizde onun ücretsiz ve diğer bir versiyonu olan OpenSim programında projelerimizi yapmaya devam edeceğiz.Şöyle ki; çeşitli senaryolar yazıp opensim ortamlarında kurgulayacağız, opensim ortamlarında sunumlarımızı gerçekleştireceğiz, hem eğlenip hem öğreneceğiz gibi düşünsem de öyle olmayacak çünkü löönnk diye programın içine düştük daha 2boyutlu ortamları halledemezken..Gerçi ben biraz tecrübeliyim opensim konusunda çünkü geçen sene üstten ders almış ve opensim konusuna giriş yapmıştık. OpenSim'i Türkiye'de duyuran ve başlatan ODTÜ olmuştur. Biz de onların yolundan emin adımlarla ilerliyoruz..        
         Şimdilerde OpenSim ortamını bir kış adasına dönüştürmeye başlıyoruz malum Erzurumluyuz soğuğumuz oraya da yetişti:) Çeşitli pistler yapıp avatarlarımızla gerçek hayatta yapamadığımız aktiviteleri tuşlarla sanal ortamlarda gerçekleştireceğiz. Soğuk günlerin sıcak ortamları olacak OpenSim adaları:) Şimdiye kadar çeşitli sosyal sorumluluk projelerini OpenSim ortamına taşıyarak tanıttık. Bundan sonrası için dersleri orada yapmayı ve uzaktan eğitimde çığır açmayı düşünüyoruz Atatürk Üniversitesi BÖTEliler olarak :):) Evet gülmeyin doğru söylüyorum yaptık olazaaak:)
Küçük bir kare paylaşmasam olmazdı. Kafanızda birşeyler canlandırsın bu da, devamı gelecek..









OpenSim Erzurum Adası








0 yorum:

Yorum Gönder