13 Temmuz 2011 Çarşamba

WMware Workstation(Sanal Makine) Kurulumu

     Kaç gündür bloğa yazmadığım birşey yapmadığım anlamına gelmez sadece küçük aksaklıklardan dolayı bloğa ekleyemedim..
    Şimdi yazılımsal bir bilgisayar olan sanal makine kurulumunu, Camtasia programında çekilen küçük bi videoyla öğreneceğiz. Bunu bilgisayarınızda çalışan başka bir bilgisayar olarak düşünebilirsiniz ama donanımı sanal olan bir bilgisayar..


   Ya da.. Bilgisayarınızda bir işletim sistemi varken, o anda kullandığınız işletim sistemine dokunmadan ve sisteme zarar vermeden dilediğiniz kadar işletim sistemini aynı anda kullanmaya olanak tanıyan bir bilgisayar.Örneğin, Windows Vista kullanıyorsanız, bir pencerede Windows 7, bir pencerede MAC OS X, diğer pencerede de Ubuntu Linux kullanabilirsiniz.
          Şimdi izleyeceğiniz videoda adım adım sanal makine kurulumunu göreceksiniz..

0 yorum:

Yorum Gönder